Bentley na Pebble Beach nezahálel a představil zde model Mulsane - nový luxusní Bentley, který nahradí model Arnage.
Bentley chce novým modelem odkazovat na minulost. Na autosalonu ho představila po boku model 8-litre, jednoho z nejlepších vozů své doby, který automobilka vyráběla těsně před převzetím Rolls-Roycem.
Mulsane byl model, který automobilka vyráběla v 80. a 90. letech, nešlo tehdy o vrcholný sedan, opravdovou špičku nabídky tehdy tvořil model Camargue.
Automobilka se brání tomu, aby nový model nazývala nástupcem Arnage, jde prý o nový a svébytný model plně vyvinutý v Anglii, v Crewe.
Pod kapotou bude stále osmiválec, který má být další evolucí slavného 6,75. Dálka novinky je 555 cm, což je méně než u hlavních konkurentů, Rollsu Phantom (583 cm) a Maybachu (573 cm), automobilka to ale jistě napraví verzí s prodlouženým rozvorem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.