Bentley na Pebble Beach nezahálel a představil zde model Mulsane - nový luxusní Bentley, který nahradí model Arnage.
Bentley chce novým modelem odkazovat na minulost. Na autosalonu ho představila po boku model 8-litre, jednoho z nejlepších vozů své doby, který automobilka vyráběla těsně před převzetím Rolls-Roycem.
Mulsane byl model, který automobilka vyráběla v 80. a 90. letech, nešlo tehdy o vrcholný sedan, opravdovou špičku nabídky tehdy tvořil model Camargue.
Automobilka se brání tomu, aby nový model nazývala nástupcem Arnage, jde prý o nový a svébytný model plně vyvinutý v Anglii, v Crewe.
Pod kapotou bude stále osmiválec, který má být další evolucí slavného 6,75. Dálka novinky je 555 cm, což je méně než u hlavních konkurentů, Rollsu Phantom (583 cm) a Maybachu (573 cm), automobilka to ale jistě napraví verzí s prodlouženým rozvorem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?