Bentley na Pebble Beach nezahálel a představil zde model Mulsane - nový luxusní Bentley, který nahradí model Arnage.
Bentley chce novým modelem odkazovat na minulost. Na autosalonu ho představila po boku model 8-litre, jednoho z nejlepších vozů své doby, který automobilka vyráběla těsně před převzetím Rolls-Roycem.
Mulsane byl model, který automobilka vyráběla v 80. a 90. letech, nešlo tehdy o vrcholný sedan, opravdovou špičku nabídky tehdy tvořil model Camargue.
Automobilka se brání tomu, aby nový model nazývala nástupcem Arnage, jde prý o nový a svébytný model plně vyvinutý v Anglii, v Crewe.
Pod kapotou bude stále osmiválec, který má být další evolucí slavného 6,75. Dálka novinky je 555 cm, což je méně než u hlavních konkurentů, Rollsu Phantom (583 cm) a Maybachu (573 cm), automobilka to ale jistě napraví verzí s prodlouženým rozvorem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.