Podle dnešních Lidových novin způsobil projekt šrotovného na Slovensku problémy. Bazary se plní zbrusu novými vozy, které lidé nebyli schopni splácet.
Podle Lidových novin přibylo minulý měsíc v autobazarech 15 tisíc aut, což je o deset procent více než činí průměr v předchozích měsících.
Podle Kataríny Trnovcové, manažerky společnosti autobazar.sk, kterou LN citují, činil podíl aut do jednoho roku stáří jen 4 % z výkupu, nyní je tohle číslo ale dvojnásobné.
Pravděpodobně jde o důsledek šrotovného, kdy lidé s nízkými příjmy nakoupili nové vozy, ale postupně buď přišli o práci, nebo z různých důvodů zjistili, že nemají na splácení tohoto vozu.
Vyšší nabídka téměř nových vozů pravděpodobně povede k nižším výkupním i prodejním cenám, což bude pro prodávající dalším problémem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.