Aston Martin dělá se svým novým modelem Rapide velké caviky. Ještě aby ne, hodně toho od něj očekává. Nyní se na svět dostal snímek interiéru.
Pravděpodobně je naskenován z oficiální brožury, která se pro novinku připravuje. Obrázek ukazuje interiér auta v celé své nahotě.
Přes zprůhledněnou střechu vidíme středovou konzolu, kterou už z Astonů známe, je velmi podobná těm v jiných astonech.
Možná zajímavější je pohled dozadu. Oba cestující mají své displeje v opěrkách hlavy předních sedadel. Automobil má jen čtveřici míst, na místě obvyklého pátého pasažéra je středová konzola s ovládáním pravděpodobně zábavných a dalších luxusních prvků.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.