Německá automobilka Opel zvýšila v červnu svůj podíl na automobilovém trhu v Evropě o 70 bazických bodů na 7,2 procenta. Uvedla to v pátek agentura Reuters s tím, že za růstem tržního podílu Oplu je hlavně růst poptávky ve Francii.
Noví majitelé si v minulém měsíci zaregistrovali 104,531 vozidel značky Opel. Automobilce se dařilo také na trzích v Německu, Španělsku a Belgii. Prodej Oplu stoupl jen ve Francii o 42 procent.
Od začátku roku drží Opel na evropských trzích sedmiprocentní podíl.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?