Šéf značky Lamborghini potvrdil - supersporty budou mít i hybridní pohony. A to v roce 2015. Mimo to dostanou volbu náhodu na zadní nebo všechna kola.
V rozhovoru pro německý magazín Automobilewoche řekl šéf značky Stephan Winkelmann, že hybridní Gallardo přijde v roce 2015. Na tomto datu není nic překvapivého, v tomtéž roce chce totiž uvést svůj hybridní příspěvek i Ferrari.
Elektromotor bude použit především pro ploužení v nízkých rychlostech, například v koloně, pro sportovní vyžití je připraven především silný desetiválec.
Šéf v rozhovoru neřekl, že by Lambo připravovalo plně elektrický model, jak to nyní dělá Mercedes u připravovaného SLS.
Mimo to je automobilka rozhodnuta budoucí modely nabízet s volbou pohonu jedné, tedy zadní nápravy, nebo všech kol. Po dlouhé době pohonu 4x4 se nedávno začalo nabízet v limitované edici Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni s pohonem pouze zadní nápravy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.