Šéf značky Lamborghini potvrdil - supersporty budou mít i hybridní pohony. A to v roce 2015. Mimo to dostanou volbu náhodu na zadní nebo všechna kola.
V rozhovoru pro německý magazín Automobilewoche řekl šéf značky Stephan Winkelmann, že hybridní Gallardo přijde v roce 2015. Na tomto datu není nic překvapivého, v tomtéž roce chce totiž uvést svůj hybridní příspěvek i Ferrari.
Elektromotor bude použit především pro ploužení v nízkých rychlostech, například v koloně, pro sportovní vyžití je připraven především silný desetiválec.
Šéf v rozhovoru neřekl, že by Lambo připravovalo plně elektrický model, jak to nyní dělá Mercedes u připravovaného SLS.
Mimo to je automobilka rozhodnuta budoucí modely nabízet s volbou pohonu jedné, tedy zadní nápravy, nebo všech kol. Po dlouhé době pohonu 4x4 se nedávno začalo nabízet v limitované edici Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni s pohonem pouze zadní nápravy.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?