Modely u Ferrari nemají příliš dlouhý život, proto když se model 599 GTB prodává teprve od roku 2006, nemusí to nutně znamenat, že brzy nedostane nástupce.
Automobilka na svém webu zveřejnila jediný malý odkaz. A celý svět začal šílet. Na webu se totiž objevil odkaz na Ferrari 600 GTB.
Vidět nebylo zhola nic, jen nápis "Comming soon", tedy něco jako "již brzy". To ale stačilo.
Je tedy zřejmé, že nástupce současného Ferrari 599 GTB se představí zanedlouho, ale protože automobilce se podobná představení daří docela slušně tajit, není zatím zřejmé kdy.
Odkaz z webu poměrně rychle zmizel. Šlo tak o chybu nebo pokus automobilky rozvířit vody?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?