Americká tunerská společnost SV Motors se pokusila z Chevroletu Corvette vytvořit nápodobu hvězdné Alfy Romeo 8C Competizione.
Jak se to povedlo, můžete posoudit z přiložených fotografií.
O tomto prazvláštním tuningu jsme již psali, ale k dispozici byly tou dobou jen počítačové rendery.
Ale nápodoba není to jediné zajímavé na tomto voze. Tunerům se podařilo snížit hmotnost Vette na pouhých 1400 kilo. I díky tomu dokáže ustát boční přetížení 1,03 g a ze stovky zastaví na třiatřiceti metrech.
Pestrá paleta individualizace znamená, že je možné auto nastříkat jedou z pětadvaceti barev, na výběr je několik kol, barev i materiálů pro interiér.
Cena zatím zveřejněna nebyla, ale podle tunerů nebude vyšší než 100 tisíc dolarů, tedy milion, osm set tisíc korun. To u tisícikusové série není tak hrozné...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?