Chevrolet bude vyrábět vůz odvozený od studie Orlando, která se loni představila v Paříži. Podle Boba Lutze se dočkáme i hybridního ústrojí Voltec.
Chevorlet Orlando měl být zajímavým vozem v linii amerického výrobce. Mělo jít o prostorné MPV, ochotné nabídnout posezení až sedmi pasažérům a to s dostatečnou variabilitou interiéru.
Novinka to neměla lehké, po krachu GM nebyla její výroby vůbec jistá, nyní ale její budoucnost potvrdil muž nepovolanější, Bob Lutz.
A aby bylo Orlando ještě zajímavější, bude stát na platformě Delta. Tu využívá i očekávaný Chevrolet Volt. Nabízí se tedy jasná možnost, proč nedodat ústrojí Voltec i do rodinného MPV?
Připustil to i Lutz: "v tuto chvíli zkoumáme možnost adaptace technologie Voltu do přicházejícího Orlanda."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.