Ladičská společnost Ruf už před nějakou dobou vypustil model Rt 12, tedy svoji úpravu hvězdného 911 turbo, někomu ale jeho výkon nemusel stačit...
... proto vznikla posílená verze S.
Oproti standardní úpravě, při které maximální výkon dosahuje hodnoty 650 koní, má silnější verze S navýšený výkonový vrchol až na 685 koní.
To znamená také zvýšení maxima rychlosti. Tento Ruf tak dokáže uhánět až 360 km/h.
Mimo motoru byla vylepšena i aerodynamika, zvláště karbonovým křídlem vzadu a pozměněnými nárazníky.
Na přání zákazníka se dodávají například karbonové kotouče, různé volanty, sedačky, zkrátka jak to u individuálního tuningu bývá.
A za kolik? Horní cena je neomezená, ale takovouto úpravu je možné koupit již od šesti a půl milionu korun. A to se vyplatí.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?