Lexus hodlá zatápět svým luxusním konkurentům na všech frontách. Zatím úspěšně útočí ve všech třech třídách manažerských a luxusních limuzín, má i své SUV, nyní přichází čas na útok i na menší prémiové hatchbacky.
Jak jsme již dříve informovali, na letošním autosalonu ve Frankfurtu uvidí svět zbrusu nový Lexus, ačkoliv pravděpodobně jen v koncepčním předobrazu, který má být ale se sériovou novinkou maximálně shodný.
Malý nový hatchback by se měl jmenovat BS nebo CS (což je mimochodem trochu podivné, protože ono písmeno S znamená sedan, ale držme se zahraničních zdrojů) a jeho největšími soupeři by měly být hatchbacky od jiných renomovaných značek.
Do hledáčku tak spadá sportovní hatchback BMW 1 s pohonem zadních kol i neméně sportovní předokolky Audi A3 a Volvo C30. Vzhledem k tomu, že v příští generaci mercedesu třídy A se již nepočítá se sendvičovitou konstrukcí a stene se z něj klasický hatchback, můžeme do výběru konkurentů zařadit i jeho.
Novinka by měla stát na vlastní platformě a nezapomene se ani na hybridní pohon.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?