V období od ledna do června sice prodal o pět procent méně vozidel než vloni, ale díky celkovému poklesu trhu s novými auty si polepšil z 9,9 na 12 procent tržního podílu.
„Relativně pozitivní odbytový trend ve vztahu ke konkurenci naznačuje, že koncern Volkswagen je veden tím správným směrem. Všechno jde podle plánu,“ prozradil výkonný viceprezident pro prodej a marketing Detlef Wittig. „Budeme však muset vynaložit mimořádné úsilí, aby se nám tuto tendenci podařilo udržet i v druhém pololetí,“ dodal.
Pokud se podíváme na samotný Volkswagen, zjistíme, že prodej vozů této značky rostl o 8 procent v porovnání se 6 procenty v loňském roce. Podle automobilky k tomu přispěly hlavně model nový Golf, Passat CC, Scirocco a Tiguan. Další úspěchy čekají ve Wolfsburgu s příchodem nové generace malého Pola, které už klepe na dveře.
Více než celé odvětví rostl za první pololetí rovněž odbyt koncernových vozů Audi, Seat i domácí Škody Auto.