SV 9 Competizione je velmi zajímavý tuning. Takto to dopadá, když se tuneři snaží z jednoho auta udělat jiné, mnohem exkluzivnější.
Chevrolet Corvette je velmi vděčným základem pro rozličné tuningy. Jedním z nich je i SV 9 Competizione, přičemž sám název napovídá kam asi tvůrci směřovali.
Ano, za model stála skvělá Alfa Romeo 8C Competizione. Je to vidět především v oblasti přední masky, světel.
Karoserie je v rámci tuningu o chlup odlehčena, výkon motoru je navýšen o 14 koní. Zrychlení na stovku tak trvá jen 4 sekundy.
Cena je nastavena velmi slušně, totiž na rovných sto tisíc dolarů, při dnešním kurzu tedy na milion a osm set tisíc k tomu. Přirozeně včetně nové Corvetty.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?