A nemáme teď na mysli piráty, kteří se úmyslně vyhýbají policejním kontrolám. Bez trestu totiž mohou odejít i řidiči, kteří se dostanou do spárů zákona. To se týká především Prahy a několika dalších oblastí Česka.
Důvodem je rozdílná interpretace zákona v očích některých krajských soudců, kterým jako důkaz nestačí hodnota naměřená řidiči při dechové zkoušce a požadují krevní testy. To ale stojí čas i peníze.
Kvůli úsporám přitom bylo nakoupeno množství přesných měřičů firmy Dräger, jejichž údaje by nově měly být považovány za jediný požadovaný důkaz. Neděje se tomu například v Praze. Pokud se policistům nepodaří zajistit další důkazy, pak opilce ani nikam nepředvolávají.
Za vším stojí údajně ústavy soudního lékařství, kterým kvůli novele zákona ubyla práce. Za každý odběr krve si přitom nechávají zaplatit v průměru 700 Kč.
Ředitel dopravní policie Tržil pracuje na dokumentu, které by měly postupy policie a dokazování trestných činů taxativně vyjmenovávat. Ten po dokončení předá Nejvyššímu státnímu zastupitelství.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?