Mini se rozhodlo, že zatraktivní svůj hatchback na domácím trhu. Přichází proto s velmi osekanou, o to možná zajímavější alternativou First.
Zatímco u nás tvoří základ nabídky motor 1,4 o výkonu 75 koní, ve Velké Británii ho dosud neznali.
Oproti našemu základu nazvanému One je britský First ještě o kus osekanější. nechybí klimatizace, ale připlácet bude třeba například za rádio, palubní počítač, mlhovky nebo litá kola.
Na druhou stranu, to nejdůležitější, tedy vyspělý podvozek, systém rekupurace energie, systém stop-start a skvělý motor se šestistupňovou převodovkou, zůstává. A přirozeně dokonalý zevnějšek.
Při pohledu do ceníku na základní cenu necelých 11 tisíc liber (330 tisíc korun) se dá ledacos odpustit. Například u nás Mini One začíná až na 432 tisících korun.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?