Mladoboleslavská Škoda připravila na prázdniny pro své zákazníky speciální slevy na některé verze modelů Fabia, Octavia a Roomster. A navrch přihodí zdarma klimatizaci.
U Fabie se jedná o balíček Plus, který za cenu výbavy Classic obohatí auto o klimatizaci Climatic s automatickou regulací a centrální zamykání. Tedy celkem o prvky za 35.000 + 5.000 Kč. Ve výbavě Ambiente je místo centrálního zamykání (které je zde již ve standardu) součástí SunSet, tedy zatmavení skel v zadní části vozu.
U větší Octavie má zmíněný balíček název Prima. Například za karoserii liftback s motorem 1.4 MPI 59 kW zaplatíte jen 329.900 Kč včetně klimatizace. Vybírat ale můžete i variantu kombi a jiné pohonné jednotky.
Rodinný Roomster má v případě akční nabídky opět označení Plus. Ten s motorem 1.4 63 kW ve výbavě Roomster seženete za 299.900 Kč. Paket Plus navíc přidá klimatizace Climatic, elektricky ovládaná přední okna a centrální zamykání. V dražší verzi Style dostanete autorádio Dance s CD a MP3, zadní parkovací senzory, zatmavěná skla SunSet v zadní části vozu nebo třeba 15 palcová litá kola Line.
Celá akce platí až do 30. září letošního roku.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.