Nejmenší SUV z rodiny BMW Group už má jméno. Malý tereňáček se značkou Mini se bude jmenovat...
...docela očekávatelně, Countryman. Ačkoliv možná ještě více se očekával název Crossman.
Vypátrali to fandové s orlím zrakem, kteří si všimli, že si automobilka nechala zaregistrovat tohle jméno jako značku.
Countryman bude v pořadí třetí karoserií této původně britské značky. Zatím se vyrábí retro hatchback, od kterého je odvozen i kabriolet, a kombík Clubman.
Nové SUV Countryman bude nejmenším vozem s pohonem všech kol v nabídce BMW, může tedy být jakýmsi odrazovým můstkem k dalším modelům.
Očekává se, že tato novinka bude představena na autosalonu ve Frankfurtu a do prodeje půjde příští rok.
Mimo to, BMW si nechalo zaregistrovat také značku ActiveE, co by to tak mohlo znamenat? A nemůže to mít nějakou souvislost s nedávnou registrací značky eDrive?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?