Nejmenší SUV z rodiny BMW Group už má jméno. Malý tereňáček se značkou Mini se bude jmenovat...
...docela očekávatelně, Countryman. Ačkoliv možná ještě více se očekával název Crossman.
Vypátrali to fandové s orlím zrakem, kteří si všimli, že si automobilka nechala zaregistrovat tohle jméno jako značku.
Countryman bude v pořadí třetí karoserií této původně britské značky. Zatím se vyrábí retro hatchback, od kterého je odvozen i kabriolet, a kombík Clubman.
Nové SUV Countryman bude nejmenším vozem s pohonem všech kol v nabídce BMW, může tedy být jakýmsi odrazovým můstkem k dalším modelům.
Očekává se, že tato novinka bude představena na autosalonu ve Frankfurtu a do prodeje půjde příští rok.
Mimo to, BMW si nechalo zaregistrovat také značku ActiveE, co by to tak mohlo znamenat? A nemůže to mít nějakou souvislost s nedávnou registrací značky eDrive?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.