V belgické továrně Forest je již letos v říjnu začne vyrábět ověřovací série zbrusu nové Audi A1. Vystřídá koncernové Polo.
V belgické fabrice se v současné době vyrábějí vozy Volkswagen Polo a Audi A3 Sportback.
Za tři týdny bude výroba zastavena a celá výrobní linka bude modernizována. Tím se jednak zvýší její produkční kapacita, ale také bude instalována linka na úplně novou Audi A1.
Po pěti týdnech odstávky se začnou, zatím ručně, montovat první kusy nejmenšího vozu se čtyřmi kruhy ve znaku a postupně bude nabíhat výroba. Na plné obrátky poběží někdy na jaře.
Z linek bude moci sjet až 500 vozů denně.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?