Spekuluje se o tom už velmi dlouho, ale automobilka odpovídá vyhýbavě. Bugatti časem musí připravit něco, co na linkách zaplní díru po Veyronu, představí se "to" už na podzim?
Na serveru ferrarichat.com/ jeden přispívatel napsal velmi zajímavý příspěvek. Podle něj někteří lidé, včetně jeho kamaráda, dostali pozvánku na velkou šou na autosalonu ve Frankfurtu. Má být u příležitosti stého výročí existence Bugatti.
Na tom by nebylo nic divného, kdyby nebyl přiložen jeden zvláštní obrázek. Jde jistě o záď nějakého vozu, ale jakého? Veyron to jistě není.
Mohlo by jít o nový očekávaný sedan. Ten by podle zákulisních spekulací měl stát na platformě nového velkého Bugatti, které se nám ukáže již zanedlouho. Využívat by mohl i jeho pohonu všech kol a některých dalších součástí. nebylo by to ale Bugatti, kdyby nepoužilo svůj hvězdný motor 8,0 W16.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?