Fiat se rozhodl svého svůdného rychlíka, Fiat 500 Abarth, ošperkovat jednou speciální edicí, desítkou vozů s přídavkem Competizione.
Desítka šťastných majitelů z Nizozemí se může těšit na trochu vylepšenou verzi svého miláčka, Fiatu 500 Abarth. Pod kapotou se zhola nic nezměnilo, výkon tedy zůstává na stále velmi slušných 135 koních. Škoda že automobilka v tomto balíčku nepoužila svůj Esseesse kit, který výkon zvýší na 160 koní.
Speciální verze má černou střechu a černá kola, která mají obří rozměr sedmnácti palců.
Samozřejmostí je dostatek výbavy včetně navigace a klimatizace.
Zájemci musejí sáhnout poměrně hluboko do kapsy. Za exkluzivitu se platí a automobilka proto za každé z desítky takovýchto aut chce o tři tisíce eur navíc.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?