Známý německý časopis Auto Bild ve svém novém vydání poodhaluje roušku tajemství, kterou je zapředen vzhled nového Mercedesu SLS. Je to realita nebo fikce?
Těžko říct, je to opravdová fotografie nebo jen velmi povedená počítačová úprava? Kloním se spíš k fotce.
Očekávaný supersport ze společné dílny Mercedesu a jeho dvorního úpravce AMG vzhledově navazuje na to nejlepší z dnes již klasického Mercedesu 300 SL Gullwing.
Mimo slavných "racčích křídel", tedy vzhůru se vyklápějících dveří, tu najdeme i typický nasávací otvor v přídi tohoto vozu, kulatá světla ale v rámci modernizace zhranatěla.
Záď zachovává kulaté linie, avšak zadní lampy mají zbrusu nový tvar.
Zároveň se začala šířit velmi zajímavé spekulace. Automobilka údajně někdy v poměrně dalekém budoucnu (kolem roku 2015) plánuje tento model, popřípadě jeho nástupce, s čistě elektrickým pohonem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.