Známý německý časopis Auto Bild ve svém novém vydání poodhaluje roušku tajemství, kterou je zapředen vzhled nového Mercedesu SLS. Je to realita nebo fikce?
Těžko říct, je to opravdová fotografie nebo jen velmi povedená počítačová úprava? Kloním se spíš k fotce.
Očekávaný supersport ze společné dílny Mercedesu a jeho dvorního úpravce AMG vzhledově navazuje na to nejlepší z dnes již klasického Mercedesu 300 SL Gullwing.
Mimo slavných "racčích křídel", tedy vzhůru se vyklápějících dveří, tu najdeme i typický nasávací otvor v přídi tohoto vozu, kulatá světla ale v rámci modernizace zhranatěla.
Záď zachovává kulaté linie, avšak zadní lampy mají zbrusu nový tvar.
Zároveň se začala šířit velmi zajímavé spekulace. Automobilka údajně někdy v poměrně dalekém budoucnu (kolem roku 2015) plánuje tento model, popřípadě jeho nástupce, s čistě elektrickým pohonem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.