Divize M automobilky BMW přišla s tradičním paketem pro luxusní SUV X6. M-paket bývá spíše vzhledovou záležitostí, ale tentokrát přinese i kus výkonu navíc.
Navýšení výkonu v M-paketu je dostupné jen pro dvě benzínové verze, totiž xDrive35i a xDrive50i, tedy dvě dvakrát přeplňované jednotky.
Menší třílitr dostane při použití paketu M navíc výkon příjemných 20 koní, čímž se výkon agregátu zvýší na 326 koní. Točivý moment poskočí na 450 Nm, tedy o padesátku Newtonmetrů.
Silnější osmiválec 4,4 litru nabídne již docela slušný výkon 442 koní, standardní výkon tohoto motoru je 407 koní.
Nejsilnější BMW X6 má potom výkon 555 koní a jde o opravdový a paketem nefalšovaný model X6 M.
S M-paketem se přirozeně pojí několik exteriérových doplňků, lehce přitvrzený podvozek, větší, 20palcová kola a sportovní volant s pedály.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.