Automobilka Hyundai je rozhodnuta, že vypustí do světa nástupce svého současného Coupé, model Veloster. Automobilka slibuje, že půjde o důstojnou náhradu již neexistující Hondy CRX.
Jeden z čelních představitelů americké divize Hyundaie, John Krafcik, v rozhovoru upřesnil jak bude vypadat připravovaný Veloster.
Řekl, že tato novinka bude ze 70 až 80% vzhledově odpovídat konceptu a dostane i některé unikátní designové prvky.
Novinku sám přirovnal k dne již legendární Hondě CRX, což byl malý mrštný sporťáček, který se vyráběl v 80. a na začátku 90. let.
Veloster (jméno ještě není jisté) bude mít pod kapotou mimo jiné benzínovou 1,6 o výkonu přes 140 koní. To nezní úplně nezajímavě.
Přijít by měl na přelomu let 2010 a 2011, nahradí starší Hyundai Coupé, jinde prodávaný jako Tiburon.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.