Automobilka Hyundai je rozhodnuta, že vypustí do světa nástupce svého současného Coupé, model Veloster. Automobilka slibuje, že půjde o důstojnou náhradu již neexistující Hondy CRX.
Jeden z čelních představitelů americké divize Hyundaie, John Krafcik, v rozhovoru upřesnil jak bude vypadat připravovaný Veloster.
Řekl, že tato novinka bude ze 70 až 80% vzhledově odpovídat konceptu a dostane i některé unikátní designové prvky.
Novinku sám přirovnal k dne již legendární Hondě CRX, což byl malý mrštný sporťáček, který se vyráběl v 80. a na začátku 90. let.
Veloster (jméno ještě není jisté) bude mít pod kapotou mimo jiné benzínovou 1,6 o výkonu přes 140 koní. To nezní úplně nezajímavě.
Přijít by měl na přelomu let 2010 a 2011, nahradí starší Hyundai Coupé, jinde prodávaný jako Tiburon.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?