Techart, proslulá ladičská dílna, nemohla ve svém portfoliu opomenout tak očekávaný stroj, jakým je Porsche Cayenne diesel. Dala mu proto lehkou posilující kúru.
Máte pocit déja vu? Že už jste to někde viděli? Máte pravdu, TechArt svůj tuning částečně představil už v březnu a my o něm samozřejmě psali, ale nyní se mu podařilo svoji úpravu dokončit a poskytnout přesnější informace.
Velké SUV není ideálním sportovním vozem, to v žádném případě. Na druhou stranu, zachránil svého výrobce z velmi nezáviděníhodné finanční situace a přináší mu velkou porci zisku, proto je na něj třeba se dívat i takto.
O SUV na sportovno je evidentně zájem, vědí to i v TechArtu. Proto vdechli dieselu od Audi, který trůní pod kapotou tohoto Porsche, posilující dávku. výkon narostl o příjemných 50 koní ze 240 na 290, což stačilo k tomu, aby se zrychlení z klidu na stovku snížilo z 8,3 na 7,7 sekundy.
K tomu se samozřejmě přidává upravený podvozek a stylingový bodykit, který si můžete dopodrobna prohlédnout na přiložených fotkách.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?