Chevrolet Corvette ZR1 je už tak jedním z nejrychlejších aut vůbec, na Severní smyčce zajel fantastický čas a neztratí se ani na silnici. Ale někomu to třeba nestačí... například chlápkům z Hennyssey.
Tuner se zaměřil na to, co řidič potřebuje nevíce, tedy na ovladatelnost, výkon a nízkou hmotnost. Hraní si s designem nechal jen na několika málo opravdu funkčních úpravách.
Rozsáhlé použití karbonu především na kolech a na sedačkách přineslo úsporu v řádu desítek kilo. To se cení.
Původní více než šestilitrový motor má místo již tak velmi vysokých hodnot 647 koní a 819 Nm výkon skvělých 716 koní a točivý moment 972 Nm.
Těchto supervozů vznikne jen a pouze 24, majitelé se ale mohou těšit na speciální řidičskou školu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?