Podle nových amerických regulací budou muset všechna sedadla ustát přetížení 16G. Nová letadla toto splňují již dávno, starší ale mohou být konstruována jen na přetížení 9G.
Zajímavější ale je nasazení vynálezu automobilového - airbagu - do sedaček v první třídě. Některé aerolinky začaly používat tyto prvky bezpečnosti, které se rozvinou v případě nárazu do překážky, dá se předpokládat, že nejúčinnější budou při haváriích na runwayi, tady ještě na letišti. Při pádech při letu již kvůli extrémním rychlostem pravděpodobně nebudou moc platné.
Letadalové airbagy nebudou účinné ani u turbulencí, při kterých se občas zraní někteří pasažéři.
Implementaci do nižších tříd zatím brání malý odstup mezi sedadly, do vetších odstupů v manažerské třídě se airbagy montují lépe. Ale zanedlouho by tomu mohlo být jinak.