Automobilka Citroën uveřejnila oficiální video zachycující jízdu konceptu GT po ulicích britské metropole. Podívejte se, jak na takové zjevení reagují obyčejní Londýňané.
Plně provozuschopná studie Citroënu GT vzbudila pozornost především způsobem svého zrození.
Na rozdíl od jakéhokoliv jiného reálného vozu, jehož křivky kreslí nejprve automobiloví designéři, vzniklo „gétéčko“ pod rukama autorů PS3 hry Gran Turismo 5 a teprve poté, po nadšených reakcích z celého světa, převedeno do reálného života.
Informace, že nezůstane jen u jedné studie, zazněly z oficiálních úst na letošní ženevské autoshow. Tehdy se hovořilo o ne více než dvaceti exemplářích. Tyto plány byly před pár dny upraveny a nyní se připravuje výroba jen šesti aut. Jejich finální podoba by přitom měla být ukázána už v září na autosalonu ve Frankfurtu.
Podívejte se tedy na video, ve kterém se Citroën GT prohání ulicemi Londýna. Mezi současným vozovým parkem působí jako zjevení z jiné planety. Doslova.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?