Automobilka Citroën uveřejnila oficiální video zachycující jízdu konceptu GT po ulicích britské metropole. Podívejte se, jak na takové zjevení reagují obyčejní Londýňané.
Plně provozuschopná studie Citroënu GT vzbudila pozornost především způsobem svého zrození.
Na rozdíl od jakéhokoliv jiného reálného vozu, jehož křivky kreslí nejprve automobiloví designéři, vzniklo „gétéčko“ pod rukama autorů PS3 hry Gran Turismo 5 a teprve poté, po nadšených reakcích z celého světa, převedeno do reálného života.
Informace, že nezůstane jen u jedné studie, zazněly z oficiálních úst na letošní ženevské autoshow. Tehdy se hovořilo o ne více než dvaceti exemplářích. Tyto plány byly před pár dny upraveny a nyní se připravuje výroba jen šesti aut. Jejich finální podoba by přitom měla být ukázána už v září na autosalonu ve Frankfurtu.
Podívejte se tedy na video, ve kterém se Citroën GT prohání ulicemi Londýna. Mezi současným vozovým parkem působí jako zjevení z jiné planety. Doslova.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?