Supersportů Citroen GT možná bude víc než jeden exemplář. Podle zdrojů Autocaru má automobilka v úmyslu vyrobit jen šest kusů tohoto úchvatného stroje.
Každý ze šesti vyrobených Citroenů se má podle představ společnosti prodat za 1,1 milionu liber, tedy v přepočtu za víc než třicet milionů korun.
Citroen GT byl původně stvořen jako propagační vůz pro hru Gran Turismo 5. Byl navržen designerem jménem Takumi Yamamoto a kromě neskutečně agresivního zevnějšku má i stejně originální interiér.
Veškeré tyto prvky by měly být zachovány i v extrémně limitované edici.
Otázkou zůstává, jaký motor bude pod kapotu tohoto bleskurychlého stroje použit. Mohlo by jít o osmiválec o výkonu kolem pěti set koní. Původ by měl mít u Fordu nebo u GM.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?