Vyráběl někdy Aston Martin superminiauta? Mám pocit že ne. Ale všechno se občas mění. Koncept Cygnet je předělávkou Toyoty iQ na Aston Martin.
Designéři použili vůz od Toyoty a dali mu nový kabát v čele s monstrózním grilem, na kterém si Aston tak zakládá.
Vše je oficiální, pracuje na tom Toyota spolu s Aston Martinem, nikoliv nezávislí úpravci.
Cygnet je zatím jenom koncept. Podle zdrojů Autocaru by se takový vůz mohl v omezené produkci vyrábět - především jako perlička do sbírky majitelům jiných Astonů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?