Že bychom se konečně dočkali? Na webu se objevily první snímky, o kterých se traduje, že jde o Gallardo s pohonem jediné nápravy.
Proč máme důvod si myslet, že jde o vůz s pohonem jediné a to zadní nápravy? Spolu s fotkami se nese i název tohoto vozu - Gallardo LP 550-2.
Označení nelže. Číslovka 550 udává výkon desetiválcového atmosferického motoru a to v koních a ta dvojka, to je počet poháněných kol.
Gallardo s pohonem jediné nápravy bude určen pro purističtější řidiče než klasická verze s pohonem na obě nápravy. Jasně to dokumentuje i to, že na fotkách je vidět model s velkou koupí na tyči na místě řadící páky - ano, tato novinka nebude mít automatickou převodovku E-gear, ale klasický manuál.
Absence pohonu všech kol odlehčí na hmotnosti a přidá na jízdních výkonech, už se proto nemůžeme dočkat na oficiální informace.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?