Že bychom se konečně dočkali? Na webu se objevily první snímky, o kterých se traduje, že jde o Gallardo s pohonem jediné nápravy.
Proč máme důvod si myslet, že jde o vůz s pohonem jediné a to zadní nápravy? Spolu s fotkami se nese i název tohoto vozu - Gallardo LP 550-2.
Označení nelže. Číslovka 550 udává výkon desetiválcového atmosferického motoru a to v koních a ta dvojka, to je počet poháněných kol.
Gallardo s pohonem jediné nápravy bude určen pro purističtější řidiče než klasická verze s pohonem na obě nápravy. Jasně to dokumentuje i to, že na fotkách je vidět model s velkou koupí na tyči na místě řadící páky - ano, tato novinka nebude mít automatickou převodovku E-gear, ale klasický manuál.
Absence pohonu všech kol odlehčí na hmotnosti a přidá na jízdních výkonech, už se proto nemůžeme dočkat na oficiální informace.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?