Zemědělci mají v plánu dnes protestovat proti nízkým výkupním cenám mléka. Aby přidali svému protestu na vážnosti, chtějí zablokovat některé silnice včetně dálnice D1.
Řidiči proto dnes musejí počítat s kolonami.
Nejvíce protestujících pravděpodobně zablokuje dopravu v Brně, konkrétně na dálnici D1 a jejím křížení s dálnicí D2, problémy se očekávají i u centra Olympia a také na výpadovce na Vídeň.
Blokovat hodlají zemědělci i výpadovku na Svitavy I/43, ovšem až na jejím konci, tedy u Svitav.
Ušetřena zůstane Praha, D1 ale bude zablokována také na Vysočině, pravděpodobně na sjezdech.
Také dálnice D5 u Plzně nebude plně průjezdná.
Rozsáhlé protesty se čekají v Jižních Čechách, kde budou zablokovány silnice třídy E55. Zemědělci chtějí pendlovat mezi Kamenným újezdem a Veselím nad Lužnicí a mezi Milevskem a Drahotěšicemi.
V Královéhradeckém kraji budou zablokovány silnice mezi Rychnovem a Dobruškou, Bohuslavicemi a Hradcem Králové a Novým městem nad Metují a Dobruškou.
Řidiči by se měli snažit vyhnout všem zmíněným trasám a počítat s výraznou tvorbou kolon.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?