Mercedes oznámil, že na svých akademiích řízení bude možné se projet zatím nepředstaveným modelem SLS AMG.
Má to však několik malých háčků. Pokud se chcete zúčastnit Mercedes Driving Academy, musíte být občanem Spojených států.
Pokud tuto podmínku splňujete, musíte se podívat do peněženky. Pokud tam neleží účastnický poplatek ve výši 2295 dolarů (43 tisíc korun), nemá smysl něčem takovém ani přemýšlet. Jste-li tím správným šťastlivcem, přihlaste se. Ve dnech 17-20 listopadu bude možné si zbrusu nový vůz projet na okruhu Laguna Seca.
Automobilka mimo to nabídne svezení i v září, ovšem bez účasti hvězdného SLS.
Pokud se vám řidičská akademie zalíbí natolik, že byste si dali ještě, je tu možnost pokrračování ve Stage 2. Ta navazuje na zářijové termíny prvního stupně této zběsilé autoškoly.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?