Fiat se snažil udělat kabriolet tak, aby přestavba co možná nejvíc zachovala původní charakter. Najdeme i velkou inspiraci v minulosti, protože legendární Fiat Topolino využíval také podobné konstrukuce střechy.
A jaká je tedy koncepce? Fiat použil oblouky nade dveřmi, které zachoval. Tím pádem je karoserie mnohem tužší, než kdyby byla sundána celá střecha a nebylo nutné tak významně vyztužovat podvozek. To přináší hmotnostní i finanční úsporu.
Stahovací je tak jen plátno mezi oblouky. Ano, plátno, Fiat nepodlehl módě kabrioletů se stahovací plechovou střechou a použil klasickou plátěnou. Samozřejmě velmi kvalitně izolovanou. Plátěná střecha nenaruší linie a nevytvoří převislou záď podobně jako plechová.
Střecha je přirozeně elektronicky ovládané a je možné s ní manipulovat až do rychlosti 60 km/h.
Je zachován prostor pro 4 cestující a 182 litrů bagáže, tedy tolik co u klasické verze.
V nabídce jsou tři motory, dva benzíny 1,2 a 1,4 a jeden diesel - 1,3 Multijet.