Podle nových informací by měla být spolupráce Fiatu a Chrysleru mnohem intenzivnější než se očekávalo. Fiat plně využije amerických výrobních kapacit.
Fiat by v USA rád prorazil především se známou značkou Alfa Romeo. V Kanadě proto má v plánu vyrábět svůj největší sedan 169, který se teprve připravuje, a to na podvozku Chrysler LX.
Fiat zase chce vyrábět svého prcka, Fiat 500, v továrně v Mexiku. Na stejném místě by z linek mohl sjíždět i Jeep Phoenix, který jsem podezříval z fotomontáže.
Alfa Romeo by mimo toho také ráda vyráběla dvojici SUV. Jejich design by mohl vycházet ze starší studie Kamal a sjížděly by z linek v Michigenu a v Ohiu.
Větší ze dvou SUV by mělo stát na podvozku Jeepu Grand Cherokee a menší na Jeepu Liberty.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?