Tak tohle je tvrdý test pro muže. Kdo najde vyobrazení BMW X1 na fotce níže ve fotogalerii dříve než za 10 sekund, je vážně dobrý.
BMW pokračuje v pomalém dávkování fotek nového modelu X1. Zatímco už jsme viděli zamaskovaný vůz, viděli jsme i nezamaskované části, nyní tu máme celé auto.
Bohužel je jen rozmazané.
Co ještě o novince napsat, co zatím nepadlo? Těžko říct, mám pocit, že o tomto novém modelu jsme již napsali první i poslední.
Proto jen zopakuji, že X1 bude tvořit základ modelové řady vozů s pohonem všech kol, díly bude sdílet s ještě menším Mini crossover, ale také s větším BMW X3.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.