Automobilka Chrysler začala po vyhlášení bankrotu opět vyrábět svá auta. Jako první naběhla továrna na výrobu známého sporťáku - Viperu.
Koncern Chrysler se ocitl zpět nohama na pevné zemi. Fiat automobilku zachránil od krachu a ta proto opět může začít s výrobou.
Jako první naběhla nejmenší továrna celé automobilky, ta na Conner Avenue v Michiganu. Zaměstnává totiž jen pár desítek zaměstnanců, vyrábí se v ní spíše po kusech legendární Dodge Viper.
Ostatní továrny naběhnou během tohoto týdne. Přestávka, kterou si vynutilo vyhlášení krachu, trvala sedm týdnů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.