Brutální úpravy jsou asi v módě. Jak jinak si vysvětlit jedinečný design Porsche Cayenne z dílny ruského úpravce Status Design?
Porsche Cayenne si asi málokoho získá kvůli svému vytříbenému vzhledu. Přesto je jedním z nejupravovanějších aut a to i po designové stránce.
Opravdu šílený tunung předvádějí v Rusku. Poměrně oblé linie Porsche Cayenne nahradily hrany, hrany a zase hrany, ostré přechody a drsné souznění.
Předek trochu připomíná slavné Ferrari Enzo, především kapotou. Design ale posuďte sami.
Úpravce zatím nezveřejnil co udělal s motorem a dalšími mechanickými částmi. Ale myslím si, že většině zájemců bude stačit ten vzhled...
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.