Brutální úpravy jsou asi v módě. Jak jinak si vysvětlit jedinečný design Porsche Cayenne z dílny ruského úpravce Status Design?
Porsche Cayenne si asi málokoho získá kvůli svému vytříbenému vzhledu. Přesto je jedním z nejupravovanějších aut a to i po designové stránce.
Opravdu šílený tunung předvádějí v Rusku. Poměrně oblé linie Porsche Cayenne nahradily hrany, hrany a zase hrany, ostré přechody a drsné souznění.
Předek trochu připomíná slavné Ferrari Enzo, především kapotou. Design ale posuďte sami.
Úpravce zatím nezveřejnil co udělal s motorem a dalšími mechanickými částmi. Ale myslím si, že většině zájemců bude stačit ten vzhled...
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?