Dovozce Volkwagenu odtajnil ceníky na novou generaci Volkswagenu Polo. Jeho základní cena je těsně pod čtvrt milionem, v základu je ale ESP.
Polo je nabízeno ve dvou výbavách, Trendline a Comfortline. Vyšší Highline u nás (zatím?) není nabízeno.
Polo neláká na minimální základní cenu, oproti tomu ale nabízí v základu již poměrně slušnou výbavu. V každém Polu proto najdeme čtveřici airbagů, ESP, rádio, centrál, asistent pro rozjezd do kopce, kontrolu tlaku v pneumatikách, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a dvouose nastavitelný volant. Každý diesel je také vybaven filtrem pevných částic.
Vyšší výbava k tomu přidává dálkové ovládání na centrál, větší pneumatiky, dvojitou podlahu kufru, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka, čtecí lampičky a přirozeně i hodnotnější potahy.
Příplatková výbava je velmi rozsáhlá, je možné koupit například automatickou klimatizaci, hlavové airbagy vepředu i vzadu, lepší rádio a tak dále.
Ceníky jsou platné pro zatím nepředstavenou třídvéřovou verzi. Pět dveří je možné dostat v nějakém balíčku, například s lepší klimatizací, nebo samostatně za 5400 Kč.
1,2 6V 1,2 12V 1,4 16V 1,4 16V Objem (ccm) 1198 1198 1390 1390 Válce/převodovka 3/5stupňová 3/5stupňová 4/5stupňová 4/7st. DSG Výkon/točivý moment (koní/Nm) 60/108 70/112 85/132 85/132 Spotřeba (l/100 km) 5,5 5,5 5,9 5,8 Trendline (Kč)
244 500
260 400
281 400
333 600
Comfortline(Kč)-
273 500
294 500
346 700
1,6 TDI
1,6 TDI
1,6 TDI
1,6 TDI
Objem (ccm) 1598 1598 1598 1598 Válce/převodovka 4/5stupňová 4/5stupňová 4/7st. DSG 4/5stupňová Výkon/točivý moment (koní/Nm) 75/195 90/230 90/132 105/250 Spotřeba (l/100 km) 4,2 4,2 4,3 4,2 Trendline (Kč)324 600
-
-
-
Comfortline(Kč)337 700
369 500
421 600
395 900
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.