Nový Volkswagen Polo od čtvrt milionu

Marek Litzman, 15. června 2009, 12:41 Google+

Dovozce Volkwagenu odtajnil ceníky na novou generaci Volkswagenu Polo. Jeho základní cena je těsně pod čtvrt milionem, v základu je ale ESP.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Polo

Polo | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Polo je nabízeno ve dvou výbavách, Trendline a Comfortline. Vyšší Highline u nás (zatím?) není nabízeno.

Polo neláká na minimální základní cenu, oproti tomu ale nabízí v základu již poměrně slušnou výbavu. V každém Polu proto najdeme čtveřici airbagů, ESP, rádio, centrál, asistent pro rozjezd do kopce, kontrolu tlaku v pneumatikách, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a dvouose nastavitelný volant. Každý diesel je také vybaven filtrem pevných částic.

Vyšší výbava k tomu přidává dálkové ovládání na centrál, větší pneumatiky, dvojitou podlahu kufru, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka, čtecí lampičky a přirozeně i hodnotnější potahy.

Příplatková výbava je velmi rozsáhlá, je možné koupit například automatickou klimatizaci, hlavové airbagy vepředu i vzadu, lepší rádio a tak dále.

Ceníky jsou platné pro zatím nepředstavenou třídvéřovou verzi. Pět dveří je možné dostat v nějakém balíčku, například s lepší klimatizací, nebo samostatně za 5400 Kč.

  1,2 6V 1,2 12V 1,4 16V 1,4 16V
Objem (ccm) 1198 1198 1390 1390
Válce/převodovka 3/5stupňová 3/5stupňová 4/5stupňová 4/7st. DSG
Výkon/točivý moment (koní/Nm) 60/108 70/112 85/132 85/132
Spotřeba (l/100 km) 5,5 5,5 5,9 5,8
Trendline (Kč)

244 500

260 400

281 400

333 600

Comfortline(Kč)

-

273 500

294 500

346 700

 

1,6 TDI

1,6 TDI

1,6 TDI

1,6 TDI

Objem (ccm) 1598 1598 1598 1598
Válce/převodovka 4/5stupňová 4/5stupňová 4/7st. DSG 4/5stupňová
Výkon/točivý moment (koní/Nm) 75/195 90/230 90/132 105/250
Spotřeba (l/100 km) 4,2 4,2 4,3 4,2
Trendline (Kč)

324 600

-

-

-

Comfortline(Kč)

337 700

369 500

421 600

395 900

Vytisknout

Diskuze: Nový Volkswagen Polo od čtvrt milionu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Touareg

Volkswagen Touareg BlueMotion - úsporný žrout

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud