Dovozce Volkwagenu odtajnil ceníky na novou generaci Volkswagenu Polo. Jeho základní cena je těsně pod čtvrt milionem, v základu je ale ESP.
Polo je nabízeno ve dvou výbavách, Trendline a Comfortline. Vyšší Highline u nás (zatím?) není nabízeno.
Polo neláká na minimální základní cenu, oproti tomu ale nabízí v základu již poměrně slušnou výbavu. V každém Polu proto najdeme čtveřici airbagů, ESP, rádio, centrál, asistent pro rozjezd do kopce, kontrolu tlaku v pneumatikách, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a dvouose nastavitelný volant. Každý diesel je také vybaven filtrem pevných částic.
Vyšší výbava k tomu přidává dálkové ovládání na centrál, větší pneumatiky, dvojitou podlahu kufru, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka, čtecí lampičky a přirozeně i hodnotnější potahy.
Příplatková výbava je velmi rozsáhlá, je možné koupit například automatickou klimatizaci, hlavové airbagy vepředu i vzadu, lepší rádio a tak dále.
Ceníky jsou platné pro zatím nepředstavenou třídvéřovou verzi. Pět dveří je možné dostat v nějakém balíčku, například s lepší klimatizací, nebo samostatně za 5400 Kč.
1,2 6V 1,2 12V 1,4 16V 1,4 16V Objem (ccm) 1198 1198 1390 1390 Válce/převodovka 3/5stupňová 3/5stupňová 4/5stupňová 4/7st. DSG Výkon/točivý moment (koní/Nm) 60/108 70/112 85/132 85/132 Spotřeba (l/100 km) 5,5 5,5 5,9 5,8 Trendline (Kč)
244 500
260 400
281 400
333 600
Comfortline(Kč)-
273 500
294 500
346 700
1,6 TDI
1,6 TDI
1,6 TDI
1,6 TDI
Objem (ccm) 1598 1598 1598 1598 Válce/převodovka 4/5stupňová 4/5stupňová 4/7st. DSG 4/5stupňová Výkon/točivý moment (koní/Nm) 75/195 90/230 90/132 105/250 Spotřeba (l/100 km) 4,2 4,2 4,3 4,2 Trendline (Kč)324 600
-
-
-
Comfortline(Kč)337 700
369 500
421 600
395 900
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.