Ve světe automobilových úprav se občas dějí zajímavé věci. Jednou z nich je úprava od firmy Superior 54 se jménem Sport Wagon.
Jde v podstatě o připomínku staré dobré Corvetty z 50 let minulého století. Jen s trochu nezvyklou karoserií, přeci jen, kombík není tím, co by Corvettu tak úplně charakterizovalo.
Dílna specializující se na výrobu hot-rodů a tuning použila jako základ podvozek z minulé generace Corvetty, jen jej upravila na rozměry tohoto kusově vyráběného speciálu.
Karoserie je zhotovena z laminátu a především příď docela věrně zobrazuje Corvettu z první poloviny 50. let.
Záměrně se nezmiňuji o motoru. Ten totiž není součástí vozu, každý zákazník si má vlastní motorovou volbu dodat sám.
Ze stejných důvodů není položena ani většina elektroinstalace, čeká se, že zákazník si navolí mnoho speciálních vychytávek. I lak je na volbě zákazníka.
Takto nevybavené auto přijde na 125 tisíc dolarů, tedy asi 2,4 milionu korun. Vyrobeno bude jen 25 kousků.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.