Vůz, který začne sjíždět z linky v Nošovicích, bude stát méně než 300 tisíc korun. Malé MPV chce konkurovat i Škodě Roomster.
Svou délkou jen lehce přes čtyři metry bude úhlavním konkurentem dvojčat Fiat Idea/Lancia Musa. Stejně měří také současná generace Opelu Meriva, těžko ale říct, co s tím udělá příchod nové generace datovaný na stejný čas, jako vypuštění MPV z Nošovic.
Škoda Roomster je potom o podstatných 15 cm delší, nicméně určitá konkurence tu jistě bude.
Na autosalonu v Brně představitelé automobilky oznámili, že novinka bude stát mezi 200 a 300 tisíci, vzhledem ke konkurenci se kloňme blíže k horní hranici, třeba nás ale Korejci překvapí.
Sériová verze novinky bude představena na autosalonu ve Frankfurtu a do prodejů půjde na počátku příštího roku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?