Těžko říct jestli jde o vtip nebo naprosto vážně míněnou akci, nicméně dovozce vozů Mitsubishi na Nový Zéland uspořádal zvláštní akci - kozu ke každému vozu.
Pick-up Mitsubishi Triton (u nás jde o Mitsubishi L200) jsou podle místního dovozce jako kozy. Je to robustní a všestranná jednotka, která se začlení přímo do fungující farmy. Proto se rozhodl ke každému vozu přihodit jednu kozu.
Celá tisková zpráva je docela k popukání. Dovozce v ní vyjmenovává přednosti kozy, mezi nimi například uvádí, že koza je výborná, protože neexistuje nic jako kozí chřipka, takže kozy turistický průmysl jistě neohrozí.
A co vy, taky byste chtěli kozu k novému pick-upu? Nebo by stačil menší pes?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?