Citroën na autosalonu v Ženevě předvedl svoji studii luxusnější řady svých modelů, kterou chce započít modelem DS3. Konečně nám ukázal i interiér vozu.
Na autosalonu jsme si model DS Inside nemohli příliš dobře prohlédnout. Byl umístěn ve tmavé komoře, kde byly vidět spíše jen kontury vozu. No a interiér? Do toho nebylo přes tmavá skla vidět vůbec.
Automobilka nyní konečně povolila a pustila na web obrázky interiéru tohoto vyšperkovaného auta. A je třeba říct, že k luxusnímu pojedí řady DS se docela hodí.
Kromě rozměrné obrazovky v něm najdeme dostatek kvalitních materiálů, celkově slušné sladění a zajímavý vzhled.
Řada DS bude postavena nad současnými modely řady C, bude tedy tvořit jakousi prémiovou platformu francouzského výrobce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.