Mercedes-Benz se rozhodl upravit své plány ohledně termínů vypouštění modelů. Novinky v podobě nových karosářských variací třídy E dorazí později.
Do kompletní řady E nám chybí ještě dvě karoserie, kombi a kabriolet.
Kabriolet jsme původně měli potkat už za pár měsíců na autosalonu ve Frankfurtu, realita ale asi bude jiná, uvidím ho až skoro za rok v Ženevě.
Stejný osud potká kombík, který jsme měli vidět v Ženevě 2010. Ovšem je možné, že i on se odsune o půlrok na podzimní autosalon v Paříži.
Mimo to jsou stále živé spekulace o tom, zda Mercedes představí i verzi CLK. Ta vždy vycházela designem z Mercedesu E, šlo o kupé, proto se čekalo, že nynější kupé třídu CLK nahradí. Podle některých zpráv by ale mělo být CLK zachováno i vedle kupé třídy E, dostat by mělo jen osobitější charakter.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.