Mercedes-Benz se rozhodl upravit své plány ohledně termínů vypouštění modelů. Novinky v podobě nových karosářských variací třídy E dorazí později.
Do kompletní řady E nám chybí ještě dvě karoserie, kombi a kabriolet.
Kabriolet jsme původně měli potkat už za pár měsíců na autosalonu ve Frankfurtu, realita ale asi bude jiná, uvidím ho až skoro za rok v Ženevě.
Stejný osud potká kombík, který jsme měli vidět v Ženevě 2010. Ovšem je možné, že i on se odsune o půlrok na podzimní autosalon v Paříži.
Mimo to jsou stále živé spekulace o tom, zda Mercedes představí i verzi CLK. Ta vždy vycházela designem z Mercedesu E, šlo o kupé, proto se čekalo, že nynější kupé třídu CLK nahradí. Podle některých zpráv by ale mělo být CLK zachováno i vedle kupé třídy E, dostat by mělo jen osobitější charakter.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?