Překrásná a přezajímavá studie GTbyCITROEN se nedočká podobného osudu jako většina konceptů - neskončí jako okrasa v jednom z velkých autosalonů nebo v depozitáři.
Studie supersportu byla původně určena především jako podpora prodeje závodní hry Gran Turismo. Samotný vůz v ní figuruje v digitální podobě.
Koncept se ale tak moc vyvedl, že získal prestižní ocenění Louis Vuitton Classic Concept Award 2008 a to je moment, ve kterém by se automobilka měla zahloubat.
Podle posledních zpráv by se skvostný vůz mohl vyrábět. Šlo by o malosériovou výrobu, možná dokonce jen kusovou, tak, aby byla zachována exkluzivita tohoto stroje.
Ale ani původní předobraz nezůstal a nezůstane publicity ušetřen. Automobilka ho již vytáhla na Nurburgring, kde s ním pilot odjel čestné kolečko před závodem 24 hodin na Nürburgringu.
Koncept se 12. června zúčastní i přehlídky účastníků slavného závodu 24 hodin v Le Mans a v červenci ho uvidíme i na legendárním festivalu rychlosti v Goodwoodu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.