Slavná italská továrna Ferrari v současné době pracuje na hybridním pohonu všech kol. Dokazuje to výpis z patentového úřadu, kde si nechala firma svůj nápad zaregistrovat.
Ferrari zaslalo patentové kanceláři hned šest možných rozložení spalovacího a elektrického motoru ve svém voze.
Podle Ferrari nejde až tak o snížení spotřeby, jako především o zlepšení ovladatelnosti vozů se hřebcem ve znaku.
Ve výkresech najdeme variace, které předpokládají nasazení jednoho centrálního elektromotoru na přední nápravě i dvou menších pro každé kolo. Na výkresy se podívejte do fotogalerie.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?