Za tři roky bychom se od Subaru mohli dočkat prvního hybridního modelu. Japonský výrobce však nebude vyvíjet nákladné hybridní technologie, ale využije know how „mateřské“ Toyoty.
U příležitosti uvedení nové generace vozu Legacy to prohlásil prezident společnosti Fuji Heavy Industries Ikuo Mori. Prozatím nebylo upřesněno, z jakého modelu bude systém Hybrid Synergy Drive použit, všeobecně se ale očekává instalace hybridního ústrojí z Toyoty Prius.
Přestože Subaru fakticky oznámilo práce na hybridním modelu až nyní, už dlouhá léta vyvíjí auta čistě na elektrický pohon, které pravidelně zdobí nejednu světovou autoshow. Posledním přírůstkem je plug-in verze u nás téměř neznámého vozu STELLA, o kterém jsme vás informovali zhruba před měsícem.
Toyota je v současné době částečným majitelem Subaru, neboť vlastní 16 procentní podíl ve společnosti Fuji Heavy Industries, která je mimo jiné mateřskou organizací právě automobilky se souhvězdím ve znaku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?