Mercedes-Benz pripravil pre svoj nie práve najpredávanejší model triedy R špeciálnu edíciu s názvom "Grand Edition". K dispozícii bude pre všetky verzie modelu a od bežného prevedenia zaujme radom odlišností.
Nemecká prémiová automobilka Mercedes-Benz predstavila triedu R v špeciálnej edícii s názvom Grand Edition. Oproti bežnému prevedeniu zaujme rôznymi odlišnosťami, viditeľnými na prvý pohľad. Do výbavy tohto modelu pribudnú 20-palcové zliatinové disky AMG v dvojfarebnom vyhotovení, termoizolačné tmavomodré sklá na celom vozidle, bi-xenónové adaptívne svetlomety, svetlá s denným svietením LED s pochrómovaným lemovaním a zatmavené koncové svetlá.
V interiéri nájdeme dekoračné prvky z antracitového topoľa alebo chrómu, športový volant AMG s páčkami radenia, športové pedále z brúsenej ocele s protišmykovou úpravou a samozrejme plaketu „Grand Edition“.
Balík Grand Edition je možné zvoliť pre všetky verzie triedy R, záujemca si však k cene vozidla bude musieť priplatiť ďalších 3 300 Eur.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?