Motoristé, kteří si koupí ojetinu v síti autobazarů AAA Auto mají možnost v případě, že jim nový vůz nevyhovuje, do týdne vrátit auto a vybrat si jiné. AAA Auto dle čtvrtečního vyjádření rozšiřuje lhůtu na vrácení vozu ze tří na sedm dní.
Pokud tedy zákazník zjistí, že se mu vybraný automobil třeba nevejde do garáže, nelíbí se rodině nebo mu například nevyhovuje vybraný motor, vůz jednoduše odveze tam, kde ho zakoupil, a místo něj si zvolí jiný. Ojeté vozy AAA Auto tak získávají konkurenční výhodu, protože prodejci nových aut takovouto výměnu neumožňují.
„Jedná se o další významné zprůhlednění a zkvalitnění obchodu s ojetými vozidly,“ uvedl generální ředitel skupiny AAA Auto Anthony James Denny. „Zákazník má jistotu, že pokud mu vybraný automobil z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, může si místo něj vybrat jiný,“ dodal.
I přes garanci možnosti výměny zakoupeného vozu za jiný doporučuje Denny důkladnou zkušební jízdu, případně prohlídku s vlastním mechanikem. „Zákazník tak může už dopředu odhalit, zda vybraný vůz splňuje všechny požadavky budoucího majitele,“ řekl Denny.
Možnost sedmidenní výměny vozu se vztahuje na všechna vozidla s cenou nad 100 tisíc korun, se kterými nový majitel neujel více než 200 kilometrů.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.