Motoristé, kteří si koupí ojetinu v síti autobazarů AAA Auto mají možnost v případě, že jim nový vůz nevyhovuje, do týdne vrátit auto a vybrat si jiné. AAA Auto dle čtvrtečního vyjádření rozšiřuje lhůtu na vrácení vozu ze tří na sedm dní.
Pokud tedy zákazník zjistí, že se mu vybraný automobil třeba nevejde do garáže, nelíbí se rodině nebo mu například nevyhovuje vybraný motor, vůz jednoduše odveze tam, kde ho zakoupil, a místo něj si zvolí jiný. Ojeté vozy AAA Auto tak získávají konkurenční výhodu, protože prodejci nových aut takovouto výměnu neumožňují.
„Jedná se o další významné zprůhlednění a zkvalitnění obchodu s ojetými vozidly,“ uvedl generální ředitel skupiny AAA Auto Anthony James Denny. „Zákazník má jistotu, že pokud mu vybraný automobil z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, může si místo něj vybrat jiný,“ dodal.
I přes garanci možnosti výměny zakoupeného vozu za jiný doporučuje Denny důkladnou zkušební jízdu, případně prohlídku s vlastním mechanikem. „Zákazník tak může už dopředu odhalit, zda vybraný vůz splňuje všechny požadavky budoucího majitele,“ řekl Denny.
Možnost sedmidenní výměny vozu se vztahuje na všechna vozidla s cenou nad 100 tisíc korun, se kterými nový majitel neujel více než 200 kilometrů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?