Kupé odvozené od Mercedesu Benz třídy E se na trhu ještě ani neohřálo a už se podrobilo polotovárnímu tuningu. Provedl ho Brabus.
Německý tuner vzal motor 5,5 a trochu ho nafoukl. Jeho objem je teď velmi pěkných 6,1 litru, což zvýšilo jeho výkon z 383 na 462 koní.
Výkony na silnici se díky tomu přirozeně o kus zlepšily. Zrychlení na kulatou stovku teď proto trvá jen 4,7 sekundy, maximální rychlost dosahuje 315 km/h.
Brabus musel přirozeně trochu polechtat i vzhled, ten už ale posuďte sami na přiložených fotkách.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?