Malý sporťák od Volkswagenu, který jsme viděli na autosalonu v Detroitu, si prozatím odpočine u ledu. Tam ho poslali šéfové automobilky.
Automobilky dnes šetří kde se dá a tam, kde není rentabilita jistá, raději nic nezkoušejí. Přesně takto dopadl i malý sporťáček od Volkswagenu, který byl s velkou publicitou uveden na začátku roku.
Výroba tohoto modelu se ukázala být nedostatečně jistá, proto automobilka raději projekt odložila na neurčito.
Je to trochu škoda. Kabriolet s motorem uprostřed by z hlediska řidičských zážitků vůbec nemusel být nezajímavý, navíc by jeho konstrukce mohly využít i další automobilky, Audi, Seat a Škoda.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?