Malý sporťák od Volkswagenu, který jsme viděli na autosalonu v Detroitu, si prozatím odpočine u ledu. Tam ho poslali šéfové automobilky.
Automobilky dnes šetří kde se dá a tam, kde není rentabilita jistá, raději nic nezkoušejí. Přesně takto dopadl i malý sporťáček od Volkswagenu, který byl s velkou publicitou uveden na začátku roku.
Výroba tohoto modelu se ukázala být nedostatečně jistá, proto automobilka raději projekt odložila na neurčito.
Je to trochu škoda. Kabriolet s motorem uprostřed by z hlediska řidičských zážitků vůbec nemusel být nezajímavý, navíc by jeho konstrukce mohly využít i další automobilky, Audi, Seat a Škoda.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.