Závodní speciál Porsche, kterým objíždí slavné závodní okruhy, RS Spyder, by se mohl dočkat své silniční inkarnace.
Spekulace jsou to zajímavé, nicméně žádné konkrétní informace nemáme.
Porsche RS Spyder by měl zalepit díru po supersportu Porsche Carrera GT. Ovšem trochu jiným způsobem. Spyder vycházející ze závodního prototypu by byl pravděpodobně mnohem purističtějším vozem, než relativně luxusně zařízená Carrera. Mohl by však konkurovat nové módní vlně, na které se veze například Veritas RS III a McLaren Mercedes Benz SLR Stirling Moss.
RS Spyder má pod kapotou osmiválec 3,4 vyhnaný na 503 koní. To by bylo jistě u sériového auta nereálné, proto přichází v úvahu buď snížení výkonu, nebo jiný motor.
Těžko říct jak reálné jsou tyto spekulace. Každopádně takovýto vůz by mohl docela pěkně prohnat stojaté vody.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.