Závodní speciál Porsche, kterým objíždí slavné závodní okruhy, RS Spyder, by se mohl dočkat své silniční inkarnace.
Spekulace jsou to zajímavé, nicméně žádné konkrétní informace nemáme.
Porsche RS Spyder by měl zalepit díru po supersportu Porsche Carrera GT. Ovšem trochu jiným způsobem. Spyder vycházející ze závodního prototypu by byl pravděpodobně mnohem purističtějším vozem, než relativně luxusně zařízená Carrera. Mohl by však konkurovat nové módní vlně, na které se veze například Veritas RS III a McLaren Mercedes Benz SLR Stirling Moss.
RS Spyder má pod kapotou osmiválec 3,4 vyhnaný na 503 koní. To by bylo jistě u sériového auta nereálné, proto přichází v úvahu buď snížení výkonu, nebo jiný motor.
Těžko říct jak reálné jsou tyto spekulace. Každopádně takovýto vůz by mohl docela pěkně prohnat stojaté vody.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?